lørdag 26. oktober 2013

Rygge Storsenter Cup 2. - 3. november 2013

Hei

per 26.10.13 kl 1100, har vi fortsatt ikke fått noe kampoppsett for neste helgs Rygge Storsenter Cup.

Så snart det er mottatt - legger jeg ut kampoppsett.

Mvh Siw

-----------------------------------------------------------------



Hei alle sammen,

vi så for oss at vi skulle delta på Kolbotn kvinner sin Kolbotn Cup i begynnelsen av desember i år, men vi ser nå at de kun tilbyr 5er matcher.

Vi har undersøkt litt og funnet frem til Rygge Storsentercup som tilbyr 7er cup for 2003, som vi ønsker å erstatte KIL cup med.

Rygge Storsenter cup avholdes utendørs i Rygge Idrettspark.
Lørdag og søndag 2-3. november 2013

Alle lag får 3 kamper. Alle kamper er på 2x13 min.


Vi melder på lag etter interesse - HUSK PÅMELDINGSFRIST 11. OKTOBER !!!
Husk at det er DERES ansvar å melde på innen fristen slik at deres gutt får være med -
jeg følger ikke opp de som glemmer å gi beskjed.

Jeg følger opp påmeldingen slik jeg gjorde med Bilia Cup og som vi avtalte på foreldremøte -
Cup innlegget oppdateres jevnlig med påmeldte gutter og etter 11. oktober er det påmeldings STOPP.


Her finner dere invitasjon til cup.
http://www.ryggeil.no/media/8009/rygge_storsenter_cup_2013.pdf

Påmeldte til cup per 11. oktober :

Ludvik
Sindre
Trym
Henrik
Sivert
Sam
Halvard
Kasper
Jørgen
Oskar
Eskil
Karsten
Ketimu
Oscar
Jakob
Nadeem
Victor
Adrian
Noah

19 gutter påmeldt






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar